Kjære lesere!! Et lite tegn til at jeg fortsatt lever…

Beklager så mye for at jeg ikke har fått postet noe på bloggen i det siste. Siden jeg bor i en travel hovedstad er det alltid mye som skjer. Men det er bare gøy for en som meg som alltid liker å ha noe å gjøre på. Uansett, skal prøve å være flinkere fremover… Tiden har gått så fort. Nå er vi allerede langt ute i november. Hører rykter om at pepperkakene, juleskum, julemarsipan +++ begynner å fylle butikk hyllene. Mens her er det ingen tegn til at det begynner å nærme seg jul. Klimaet blir bare varmere og varmere..! På skolen jeg jobber, St. Martin Primary School skal de snart ha juleferie. De slutter neste uke og begynner ikke igjen før ute i februar. Så det er som en slags «sommerferie» for dem. Disse to dagene har Camilla og meg hatt om firstaid. På mandag tok vi foran oss PRICE – prinsippet. Som står for protection, rest, ice, compression og elevation. Da fikk Camilla seg en skikkelig overtråkk som sykesøster Marie måtte ta seg hånd om. Camilla slang seg på bakken og vred seg i smerte. Tror de synes det var morsomt og lærerikt. På tirsdag lærte vi dem om stabilt sideleie noe som også er veldig viktig å kunne. Merker de har lite kunnskap om det her, så godt vi kunne bidra med det vi kunne. Har hatt to fine dager på skolen. Nå skal vi tilbringe resten av uka på på Strømmekontoret.

 

 

Legg igjen en kommentar